Jeśli nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwań lub wybrany rozmiar okazał się niewłaściwy, masz prawo dokonać zwrotu lub wymiany w ciągu 30 dni od daty otrzymania przesyłki.

Masz problem z wadliwym produktem? Zgłoś reklamację, aby wymienić towar lub otrzymać zwrot kosztów. Wystarczy wypełnić odpowiedni formularz i odesłać go razem z produktem. Zadbamy o szybkie rozwiązanie Twojego zgłoszenia!


TO TYLKO 3 KROKI:

  1. Wypełnij formularz (prosimy o podanie powodu zwrotu, wymiany lub reklamacji z listy).
  2. Starannie spakuj produkty i wraz z formularzem odeślij na adres naszego centrum wysyłkowego.
  3. Oczekuj wymiany produktu lub zwrotu pieniędzy do 14 dni od dnia dotarcia przesyłki do naszego magazynu.

SZCEGÓŁOWE INFORMACJE O ZWROTACH i REKLAMACJACH

Każde zamówienie realizujemy z myślą o spełnieniu Twoich oczekiwań. Jednak rozumiemy, że czasami coś może nie pasować – zły rozmiar, nietrafiony prezent? Bez obaw, jesteśmy tu, by pomóc. Sprawdź, jak możesz dokonać zwrotu:

1. Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta masz prawo odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówionego produktu. My wydłużamy ten termin do 30 dni od otrzymania przesyłki.

Produkty zakupione w promocji lub z ofertą darmowego produktu, podlegają zwrotowi w całości – nie ma możliwości zwrotu częściowego.

2. Jak zwrócić produkt?

  • W ciągu 30 dni od otrzymania produktu należy wysłać nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy (możesz to zrobić mailowo, pocztowo lub za pomocą formularza kontaktowego).
  • Produkty należy odesłać w ciągu 14 dni od wysłania oświadczenia. Koszt zwrotu pokrywa konsument, chyba że sklep postanowi inaczej.

Adres do zwrotów:

Runaro
Kościelna 5
64-200 Wolsztyn
Polska

4. Zwrot pieniędzy

Po otrzymaniu zwrotu produktu, środki zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni na konto, z którego została dokonana płatność, chyba że zdecydujesz inaczej. Koszt przesyłki zwrotnej nie jest zwracany, chyba że produkt był wadliwy.

5. Produkty, które nie podlegają zwrotowi

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, nie podlegają zwrotowi:

  • Usługi wykonane w pełni za Twoją zgodą (np. personalizacja produktów),
  • Produkty w zapieczętowanych opakowaniach, które zostały otwarte (np. ze względów higienicznych),
  • Produkty wykonane na specjalne zamówienie.

5. Reklamacja towaru

Masz prawo zgłosić reklamację w przypadku wadliwego towaru w ciągu 2 lat od daty jego otrzymania. Wypełnij formularz reklamacyjny i prześlij go do nas na adres:

Runaro
Kościelna 5
64-200 Wolsztyn
Polska